1.1.17

Bon any nou a tots els lectors

El 2016 ha estat un any especial. Des de l'1 de gener vaig començar a apuntar tots els llibres que anava llegint i ahir mateix vaig acabar el que feia el número 139. És evident que no faig tantes ressenyes com llibres llegeixo, i és que em ve de gust fer-les només dels llibres que més m'agraden. De vegades no tinc temps ni d'això...

Així que aquest any 2017 he pensat a fer petits comentaris sobre tots els llibres que vagi llegint (encara que seguiré fent ressenyes dels que pugui) i els publicaré en la secció del bloc "Lectures".



Pincha sobre la bandera para leer la versión en castellano


El meu primer llibre de l'any és El regalo más dulce, que l'escriptora, Nuria Llop, ens dedica a nosaltres, ja que va ser a la presentació a Barcelona d'Una farsa imprudente, quan una lectora li va proposar una història d'amor entre el Juanito i l'Elisa. Ja us explicaré què tal, tot i que no tinc cap dubte que m'encantarà. Us deixo la sinopsi:

Cercar un marit en tres setmanes per poder complir un somni pot ser difícil si no es compta amb els dots de alcavota de la Catalina de Velasco. Madrid 1640. A l'actriu Elisa Villanueva li sorgeix l'oportunitat de fer realitat un dels seus somnis: actuar en la inauguració del Coliseu, el teatre que Felip IV ha fet construir al palau del Bon Retiro. Però la seva solteria l'hi impedeix i només disposa de tres setmanes per trobar marit. Reticent a deixar passar aquesta oportunitat única, decideix confiar en la Catalina de Velasco amb la il·lusió que els seus dots de celestina serveixin a un altre dels seus somnis: trobar l'amor de la seva vida. Davant la dificultat de la tasca, la Catalina proposa alternatives que les condueixen fins al Juan Morales, un murri de Lavapies el pare del qual va treballar com a tramoista en la companyia teatral dels pares de l'Elisa. El Juan decideix ajudar-les amb la intenció d'allunyar-després, ja que en la seva vida de delinqüència no hi ha lloc per a la gent honrada. No obstant això, l'atracció que sent per l'Elisa s'ho posarà tan difícil com esquivar les maquinacions de la Catalina.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada