15.4.18

RESEÑA "ESAS BENDITAS MANOS", de Maite Ruiz-Sarmiento

SINOPSIS

Un funeral, una lista de propósitos y un tren de alta velocidad fueron los tres elementos que marcaron el inicio de una nueva vida para Daniela, alejándola de un pasado dominado por la autocompasión.
Tras una peculiar entrevista de trabajo, unas sonoras carcajadas y el hallazgo accidental de una lista de deseos, Adrien se enfrenta por primera vez a la posibilidad de que su vida no sea tan perfecta como él cree. ¿Será capaz de confeccionar su propia lista?
En un balneario de lujo inician su accidentada historia de amor, impulsada por las mágicas manos de Daniela y los misteriosos mensajes de Adrien.
Un mundo protagonizado por las joyas, en el que un collar rescatado del pasado obligará a Daniela a plantearse muchos interrogantes para los que no está preparada.
El misterio de una famosa obra de arte, una canción cuyo título es un nombre de mujer y un viaje improvisado a un paraíso en Panamá le proporcionarán algunas de las respuestas que necesita para entender su pasado y el de Adrien.

RESSENYA "ESAS BENDITAS MANOS", de la Maite Ruiz-Sarmiento

SINOPSI

Un funeral, una llista de propòsits i un tren d'alta velocitat seran els tres elements que marcaran l'inici d'una nova vida per a la Daniela, allunyant d'un passat dominat per l'autocompassió.
Després d'una peculiar entrevista de treball, unes sonores riallades i la troballa accidental d'una llista de desitjos, l'Adrien s'enfronta per primera vegada a la possibilitat que la seva vida no sigui tan perfecta com ell creu. Serà capaç de confeccionar la seva pròpia llista?
En un balneari de luxe inicien la seva accidentada història d'amor, impulsada per les màgiques mans de la Daniela i els misteriosos missatges de l'Adrien.
Un món protagonitzat per les joies, en què un collaret rescatat del passat obligarà a la Daniela a plantejar molts interrogants per als quals no està preparada.
El misteri d'una famosa obra d'art, una cançó que porta per títol un nom de dona i un viatge improvisat a un paradís a Panamà li proporcionaran algunes de les respostes que necessita per entendre el seu passat i el de l'Adrien.