6.3.20

Vídeo "Vull un gosset", de la Carme Prats

Us deixo el vídeo que ha gravat l'equip d'Obrador Editorial per a la promoció del conte infantil Vull un gosset, que he escrit jo mateixa.

És una mica estrany penjar un vídeo al blog parlant d'un conte que he escrit jo, però us asseguro que val molt la pena. 

Aquest conte el vaig escriure fa molts anys, quan el meu fill gran era petit i jo li muntava històries sobre experiències que havia viscut. Com que l'art de la il·lustració no m'ha estat concedit, per acompanyar el text incloïa fotografies.

Vaig dur a plastificar aquests "àlbums il·lustrats" i els vaig lligar amb un espiral. Tot molt casolà. 

Fa poc li vaig ensenyar a una amiga, i els va portar a Obrador Editorial. El conte s'havia de treballar moltíssim, però he tingut la immensa sort de tenir una editora excepcional que ha aconseguit fer brillar una història que havia explicat als meus fills durant moltes nits abans que anessin a dormir.

I les il·lustracions a càrrec de l'Eva Santana fan visible molts detalls que us encantarà treballar amb els vostres fills.

No us podeu imaginar l'alegria que sento en aquests moments.

Jo m'ho he passat genial escrivint-lo. Ara us toca a vosaltres gaudir llegint-lo.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada